לא מתקפלת: התגובה של מגי טביבי על טענות דובר צה"ל

במספר מקרים כינה דובר צה"ל הגרי את דיווחי כתבי ערוץ 14 שקריים, כך קרה גם בנוגע לפרסום של כתב הערוץ על ועדת החקירה. בערוץ משיבים: "יש לנו הקלטות השמורות במערכת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/24 10:48 כח בסיון התשפד

לא מתקפלת: התגובה של מגי טביבי על טענות דובר צה"ל
טביבי, עומדת מאחורי הפרסום, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

בשבועות האחרונים נרשמו מספר תקריות פומביות בהם התייחס דובר צה"ל, דניאל הגרי, לדברים שפרסמו כתבי ופרשני ערוץ 14. רק לאחרונה כינה הגרי את דבריו של פרשן הערוץ יעקב ברדוגו "שקריים". דבר דומה התרחש אמש (ה') כאשר בתגובה לדברים שפרסם כתב הערות הלל ביטון רוזן בנוגע לוועדת החקירה, אמר דובר צה"ל: "הטענות בכתבה המגמתית שקריות".

"הגרי קרא 3 פעמים לעיתונאי חדשות 14 שקרנים"

בתוך כך, בערוץ משיבים לדובר צה"ל וביטון רוזן אמר כי "בשבועיים האחרונים דובר הרמטכ"ל דני הגרי קרא 3 פעמים לעיתונאי חדשות 14 שקרנים. במידה ובעתיד יתפרסמו הקלטות השמורות במערכת בנוגע לפרסום זה, אני סבור שתגובתו של הגרי תתגלה כפחות אמינה". מי שעוד הגיבה היא מגישת המהדורה של הערוץ שכתבה: "עומדים מאחורי כל פרסום".

יעקב ברדוגו

יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

"הפרסום של יעקב ברדוגו הוא שקר חמור"

כזכור, לפני מספר שבועות, הגיב דובר צה"ל להתבטאויות של איש התקשורת ופרשן ערוץ 14 יעקב ברדוגו בהם טען כי מדיניות הרמטכ"ל הלוי היא השארת שלטון חמאס בעזה. בהודעה של דובר צה"ל, נאמר על דבריו של ברדוגו כי הם "שקר חמור ומשולל כל יסוד".

"הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ"ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד" נכתב בהודעת דובר צה"ל, "הרמטכ"ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה".